Steinke Communications
Warszawa
Obszar działalności:
Media relations
Zespół:
Maja Sztenke – head of PR
Nagrody
Złote Spinacze 2015 w trzech kategoriach za kampanię społeczną Greenpeace Polska “Adoptuj Pszczołę 2”
Najwięksi klienci:
Greenpeace Polska, Rossignol, Dynastar, Lange, POC, Julbo, Peak Performance, Apotex Polska, Geek Girls Carrots, Netguru, Fundacja Girls Code Fun, Fundacja Kids Code Fun, Centralny Dom Technologii, Kampania Przeciw Homofobii, Fundacja Sztuk Wizualnych, Festiwal Miesiąc Fotografii w Krakowie, Fundacja Archeologia Fotografii, Leica 6×7 Gallery Warszawa, Lucciola Ladies Rock Camp, Blow Up Press, Wydawnictwo Od Deski Do Deski, Fundacja Art&Innovation Space, Horeca Group, Urząd m.st. Warszawy, Biuro Marketingu m.st. Warszawy, Cyber Kids on Real, Festiwal Sztuki Cyfrowej Patchlab, Instytut Fotografii Fort, Festiwal Ephemera, Festiwal Unsound, Żydowski Instytut Historyczny
Informacje dodatkowe:
Tworzenie strategii wizerunkowych i kompleksowa obsługa public relations.
<