MWM PR
Pożaryskiego 28
Warszawa
Telefon: 517760984, 601145133
Zespół:
Doświadczeni Eksperci i doradcy z branż i obszarów PR, media, marketing, marketing sportowy, marketing polityczny, doradztwo wizerunkowe osób publicznych, reklama, promocja, social media, grafika, technika, organizacja eventów, realizatorzy produkcji filmowych itp.
Najwięksi klienci:
Ponad 200 zrealizowanych projektów od 2005 roku. Realizujemy projekty dla start-upów, małych i średnich firm, korporacji. Branże w których się specjalizujemy w tym m.in. dom&ogród, nowoczesne technologie, lifestyle, IT, HR, hotelarstwo, obiekty konferencyjne, marketing sportowy, marketing polityczny, sytuacje kryzysowe, CSR. Wspieramy także osoby publiczne w zakresie kreowania wizerunku oraz organizacje non-profit. Nasze cele to wymierne wsparcie marketingu i sprzedaży, zbudowanie stałych relacji z mediami, doradztwo komunikacyjne i kryzysowe, organizacja wydarzeń i aktywności wspierających markę czy firmę. Organizujemy i wspieramy międzynarodowe festiwale i wydarzenia kulturalne oraz organizujemy imprezy sportowe i koncerty. Nasi Konsultanci pracowali m.in. dla Husqvarna, HBO, Zelmer, Kimberly-Clark, Velvet, Pepsi-Cola GB, GSK, G4S, BOSE, Fellowes, PKP S.A., Gardena, McCulloch, DKV, Cushman&Wakefield, MasterCard, Hotel Narvil Conference&Spa,, Tesco, PKN Orlen, SKANSKA, Crossover, Teleguru oraz dla instytucji w tym m.in. Ministerstwo Gospodarki, Ministerstwo Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej, Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Ministerstwo Zdrowia oraz NCBiR. Wspieramy edycje Międzynarodowego Festiwalu dla Dzieci i Młodzieży KORCZAK oraz Międzynarodowy Festiwal Teatrów Ulicznych „Lalka na Scenie”.
Informacje dodatkowe:
nie kopiujemy innych – wszystkie projekty “szyjemy na miarę”, nie obiecujemy “gruszek na wierzbie”, szanujemy budżety naszych Klientów, jesteśmy częścią ich Zespołów, cechuje nas pasja, zaangażowanie, doświadczenie i indywidualne podejście do projektu, nie powtarzamy schematów. Wykorzystujemy tradycyjne oraz nowoczesne kanały, narzędzia oraz techniki dotarcia. Chcemy osiągać cele, które przekładają się na wyniki prowadzonych biznesów.
<