Latem na butelkach i puszkach Pepsi pojawią się emotikony. Kampania ma dotrzeć do 100 rynków na całym świecie – podaje adweek.com.
Jak czytamy, Coca Cola na swoich produktach umieściła imiona. Teraz jej konkurencja – Pepsi – ma własny pomysł na uatrakcyjnienie wyglądu napojów.
Źródło informuje, że emotikony pojawią się na opakowaniach zarówno Pepsi, jak i Pepsi Max czy Pepsi Light. Centrum projektu i innowacji PepsiCO stworzyło setki projektów emotikonów do użycia w skali globalnej, jak i na lokalnych rynkach.
Pepsimojis po raz pierwszy pojawiły się rok temu w Kanadzie. Następnie dotarły do Rosji, Tajlandii czy Pakistanu. Na rynku amerykańskim mają zadebiutować w tym roku, w lecie.
Wszystkie emotikony mają okrągły kształt i kolory: niebieski, czerwony oraz biały. Tworzą tym samym uniwersalny system językowy zastrzeżony dla marki – podaje adweek.com.
Kampania „Powiedz to z Pepsi” obejmuje jednak nie tylko opakowania produktów. Działania zaplanowane na 2016 rok zakładają ponadto m.in. współpracę z projektantem mody Jeremym Scottem – czytamy. (ak)