Zdaniem piłkarza koreański producent wykorzystał jego sobowtóra w reklamie – podaje BBC…
W 2013 roku Samsung zaprosił do współpracy Pelé przy okazji kampanii reklamowej nowych telewizorów. Obie strony nie doszły jednak do porozumienia i w konsekwencji nie zdecydowały się podpisać umowy. Mimo to – jak podaje źródło – w zeszłym roku, na łamach The New York Times, Samsung umieścił całostronicową reklamę i to ona stała się powodem wniesienia sprawy do sądu. Choć na zdjęciu nie widać piłkarza, to zdaniem strony pozywającej, osoba na fotografii wyraźnie nawiązuje do jego wizerunku.
W podpisie reklamy nie zostało wymienione imię czy nazwisko piłkarza, ale widać twarz osoby podobnej do Pelé zestawioną z transmisją meczu futbolowego.
Zdaniem strony pozywającej, Samsung celowo nawiązał w swojej reklamie do legendarnego zawodnika. Prawnicy piłkarza domagają się odszkodowania w wysokości 30 mln dolarów – czytamy w artykule.
Zdjęcie główne – FIFA.com (mw)