piątek, 18 października, 2024
Strona głównaAktualnościNowa funkcja Twittera. Ma ułatwić markom interakcje z fanami

Nowa funkcja Twittera. Ma ułatwić markom interakcje z fanami

Twitter wprowadził funkcję Instant Unlock Card. Ma ułatwić markom interakcje z odbiorcami. Jak bowiem czytamy, jedną z miar sukcesu kampanii jest to, czy ludzie o niej mówią i wchodzą w interakcje z marką. O nowej funkcji serwisu czytamy na blogu serwisu. Jak podaje źródło, testy Instant Unlock Card rozpoczęły się na początku 2016 roku.

Jak czytamy, reklamy składają się ze zdjęcia lub wideo, które zawiera przycisk „call to action” z dopasowanymi hashtagami.

Nowa funkcja ma zachęcać użytkowników do tweetowania o marce w zamian za ekskluzywną treść – na przykład zwiastun filmu lub Q&A. Ta forma reklamy ma pomóc markom dotrzeć z komunikatem do szerszej grupy odbiorców i zwiększyć zaangażowanie fanów.

Podczas testowania funkcji marki zanotowały średnio 34 proc. wzrostu liczby wyświetleń. Oznacza to, że na każde 100 płatnych wyświetleń, dzięki Instant Unlock Card zyskały 34 bezpłatne wyświetlenia.

Dalej czytamy również, że Twitter wprowadza także zaawansowane narzędzia analityczne, które pomogą markom śledzić konwersję z reklam. Narzędzia pomiarowe pokażą m.in. zaangażowanie i uzyskane publikacje z każdej kampanii. Będzie można sprawdzić, ile osób opublikowało tweet z hashtagiem kampanii i ile wyświetleń zyskała akcja oraz zapoznać się z najbardziej popularnymi tweetami.

Żeby pokazać efekty, jakie daje nowa funkcja, Twitter podaje przykłady marek, które prowadziły kampanie z wykorzystaniem tego formatu. Były to m.in. AMC, Coca-Cola i Marsel.  Coca-Cola użyła tej funkcji w kampanii #TasteTheFeeling. Liczba wzmianek o marce i użyć hashtaga wyniosła 180 tys. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj