Praktyk i pracownik naukowy Instytutu Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu SGH. Ma tytuł doktora. Ukończył handel zagraniczny w SGH, kontynuując naukę w Niemczech, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych.
Zajmuje się problematyką reklamy i public relations. Na temat zarządzania wizerunkiem obronił pierwszą w Polsce dysertację doktorską, a także napisał rozprawę habilitacyjną. Był prezesem agencji specjalizującej się w zarządzaniu kryzysem.
Opracował wiele książek kryzysowych oraz strategii public relations dla największych firm w Polsce. Obecnie zajmuje się działalnością doradczą i pracuje jako starszy ekspert Banku Światowego. Napisał 36 książek, wydanych w kraju i zagranicą, w tym
Public relations. Zarządzanie reputacją firmy; Wizerunek firmy. Kreowanie, zarządzanie, efekty; Reklama. Techniki współczesnej perswazji; Techniki reklamy i public relations; Zarządzanie wizerunkiem firmy.
Więcej informacji:
www.budzynski.w.pl
.