Od marca 2010 właścicielka agencji ATChristie, której strategicznym partnerem jest Hill&Knowlton. Od 2007 roku jest także doradcą rzecznika praw obywatelskich w sprawach dotyczących programów społecznych. Do listopada 2009 pracowała również jako prezes i dyrektor generalny w Publicis Consultants/Rowland Communications. W branży PR i PA od 1999 roku. Zanim objęła stanowisko dyrektora generalnego, była założycielem i Prezesem ID Corporate Public Relations.
Wcześniej pracowała również w ACES Public Relations – filii austriackiej agencji sieciowej zajmującej się świadczeniem usług PR na terenie Polski i innych krajów Europy Centralnej i Wschodniej. W tamtym czasie jej obowiązki wiązały się z realizacją kompleksowych programów z dziedziny Business Communications poza Polską – głównie w USA i Austrii.
Ukończyła studia na Uniwersytecie Warszawskim (Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych, Instytut Dziennikarstwa oraz Instytut Nauk Politycznych, specjalizacja: Stosunki Międzynarodowe).
Jest członkiem IPRA, Polskiego Stowarzyszenia Fundrisingu oraz współpracownikiem wielu organizacji pozarządowych.
Zwycięzca konkursu PR News w kategorii „The Best CSR Executive of 2008”, uhonorowana tytułem
Pioniera CSR.