Iwona Kubicz

0
62

Od listopada 2011 roku prezes Procontent Communication. Wcześniej head of strategy & development w On Board San Markos. Członek International Public Relations Association i juror w konkursie IPRA Golden World Awards w kategorii komunikacja w kryzysie i Public Affairs and Lobbing. Specjalizuje się w projektach z zakresu PR korporacyjnego i zarządzania kryzysowego. Nadzorowała procesy komunikacyjne poprzedzające prywatyzację spółek z sektora energetycznego m.in. Energa. Wcześniej dyrektor w On Board PR koordynowała projekty realizowane dla firm takich jak: TEVA, Zentiva, Adamed, Europalnt oraz projektów wspierających rozwój R&D w Polsce m.in. dla Polskiej Platformy Technologicznej Innowacyjnej Medycyny. Swoje doświadczenie w On Board zdobywała prowadząc projekty z wielu obszarów komunikacji od audytów komunikacyjnych i Internal PR po kampanie public relations i zarządzanie komunikacją w kryzysie dla m.in. takich firm jak: markety OBI, HBO, Hallmark Channel. Jest autorką licznych publikacji na łamach pism marketingowych oraz wydawnictw akademickich. Pracowała w działach PR takich firm, jak: TUiR Warta S.A.,VIVA Art Music. Poza pracą w On Board PR prowadziła zajęcia w Instytucie Dziennikarstwa UW na specjalizacji Marketing Medialny i Public Relations. Doktorantka w Zakładzie Komunikacji Społecznej i Public Relations Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła studia z zakresu organizacji i zarządzania oraz studia dziennikarskie na UW.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj