Anna Król od stycznia 2010 dyrektor zarządająca i właścicielka agencji Go Culture, która specjalizuje się w działaniach komunikacyjnych dla projektów z dziedziny kultury, sztuki i rozrywki.
Król od 2007 roku pełniła funckję dyrektora działu komunikacji konsumenckiej w Euro RSCG Sensors, gdzie zarządzała kilkunastoosobowym zespołem konsultantów. Z branżą medialną i marketingową związana jest od 1997 roku. Przez dwa lata w agencji PR Sigma International, w której, podobnie jak w Euro RSCG Sensors, sprawowała opiekę strategiczną nad działem konsumenckim. Wcześniej, przez pięć lat, pracowała w agencji reklamowej Polymus, jako PR manager.
Rozpoczynała karierę zawodową w mediach jako dziennikarz. Jest absolwentką Akademii Teatralnej (Wydział Wiedzy o Teatrze, tytuł magistra sztuki) oraz doktorantką Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania. Prowadzi zajęcia z zakresu PR i marketingu dla studentów oraz osób zajmujących się public relations na co dzień.