Od grudnia 2008 roku jest prezesem agencji Advanced PR. Wczesniej była dyrektorem ds. komunikacji korporacyjnej w grupie ubezpieczeniowej AXA. Współtworzyła agencje Ciszewski PR oraz Advanced PR, którą zarządzała przez 4 lata.
Doświadczenie zdobywała opracowując i wdrażając strategie komunikacji dla międzynarodowych klientów z sektorów: finansowego (Citibank, Nationwide, Winterthur), nowych technologii (m.in. IBM, Microsoft, Xerox, Quantum), deweloperskiego (Globe Trade Centre, Neinver Polska) oraz health-care (Alima-Gerber, Glaxo, Kimberly Clark).
W 2005 rozpoczęła pracę w Polskim Koncernie Naftowym ORLEN, na stanowisku doradcy zarządu. Do jej zadań należało opracowywanie całościowych strategii i doradztwo w zakresie kształtowania wizerunku firmy w Polsce oraz na rynkach zagranicznych. Odpowiadała m.in. za politykę informacyjną związaną z zakupem przez PKN Orlen litewskiej rafinerii Możejku Nafta. Od grudnia 2006 roku pełniła dodatkowo funkcję Przewodniczącej Zespołu ds. Etyki PKN Orlen.