Obecne stanowisko:
Właścicielka
Od 2015 roku właściciel ENMEDICA Consulting, firmy doradztwa komunikacyjnego (PR, PA, komunikacja kryzysowa,marketing) skupionej na obszarze zdrowotnym. Od 2017 ekspert komunikacji w Fundacji MY Pacjenci. Wykładowca na MBA w ochronie zdrowia Uczelni Łazarskiego. W latach 2011-2014 dyrektor działu healthcare & life w agencji Headlines Porter Novelli. Wcześniej, od 2003 roku, pracowała jako kierownik działu Public Relations w Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie, w którym wdrożyła kompleksową strategię komunikacji. Pracowała w zespole ministra Jana Kułakowskiego, negocjatora Polski o członkostwo w Unii Europejskiej, jako specjalista ds. PR-u.
Jest absolwentką Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych Uniwersytetu Warszawskiego, w ramach których ukończyła socjologię oraz dziennikarstwo ze specjalizacją PR i marketing medialny. Ukończyła pierwszą edycję studium podyplomowego „Zarządzanie marketingowe na rynku business to business” na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.
W 2007 roku zdobyła nagrodę w pierwszej edycji konkursu PRotony w kategorii „Specjalna nagroda publiczności” (ex aequo z prof. Krystyną Wojcik).