Marek Tobolewski

0
44

Od września 2013 r. creative group head w Planet PR. Doświadczenie zawodowe zdobywał w krakowskim Znaku, od 2005 pracował w Eskadrze, w której kierował zespołem kreatywnym Eskadry MarketPlace. Ostatnio współpracował z agencjami Locativo, GrikMedia, Eurokreator oraz z Małopolskim Instytutem Kultury. Łącznie współtworzył kilkanaście strategii promocji i kampanii reklamowych miast i regionów, w tym “Śląskie. Pozytywna Energia”. Jest także współautorem koncepcji kilku produktów turystycznych, m.in. Trasy Górniczej w Kopalni Soli w Wieliczce. Oprócz pracy w agencji, prowadzi zajęcia z marketingu w Wyższej Szkole Europejskiej im. Tischnera oraz warsztaty copywriterskie.
Współautor nagrodzonych kampanii „Smok z 650 tys. kapsli” dla Tymbarku (Złoty Spinacz 2006) oraz „Czerwony Kapturek” dla Pulsu Biznesu (Golden Arrow 2006). Prowadzi warsztaty PR w Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie oraz bloga o reklamie.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj