Obecne stanowisko:
współwłaścicielka i prezeska zarządu w LoveBrands Relations
Współwłaścicielka i prezeska zarządu w LoveBrands Relations. Public relations zajmuje się od 1995 roku, przez prawie 18 ostatnich lat na stanowiskach zarządczych. Doświadczenia w tworzeniu i realizacji strategii marketingowych dla wielu marek i firm oraz kampanii edukacyjno-społecznych zdobywała podczas pracy dla marek z sektora AGD, FMCG, kosmetycznego, medycznego i farmaceutycznego.
Przez wiele lat była związana z międzynarodowym holdingiem Zepter International, gdzie pełniła m.in. funkcję Dyrektora ds. Marketingu i Edukacji. W Multi Communications w latach 2008–2014 zajmowała stanowisko PR department directora. Od listopada 2014 roku jest współwłaścicielką i prezeską zarządu w agencji strategicznej komunikacji zintegrowanej LoveBrands Relations, gdzie jest osobiście zaangażowana w proces projektowania i realizacji kampanii. Wierzy w siłę marketingu emocjonalnego. Od 5 lat wykłada na Uniwersytecie Warszawskim na wydziale Dziennikarstwa i Nauk Społecznych.
Absolwentka Wyższej Szkoły Zarządzania/Polish Open University o specjalizacji zarządzanie biznesem i personelem.