Obecne stanowisko:
International Marketing Manager
Manager: w Navitel Poland
Od lipca 2023 roku International Marketing Manager w Navitel Poland. Odpowiada za kreację i realizację strategii marketingowej w Polsce i Europie. Do jego obowiązków należy również marketingowe wsparcie sił sprzedażowych zarówno na rynku krajowym, jak i rynkach zagranicznych.
Poprzednio od stycznia 2019 roku Channel Marketing & PR Manager w KONTEL. Zajmował się działaniami marketingowymi oraz PR ukierunkowanymi na wsparcie kanałów sprzedaży. Dbał również o wizerunek publiczny spółki, produktów oraz osób.
Od stycznia 2017 do grudnia 2018 Marketing & PR Manager w Nelro Data. Odpowiadał za tworzenie strategii marketingowych dla marek znajdujących się w portfolio spółki, tworzenie i dystrybucję informacji prasowych, opiekę nad komunikacją wewnętrzną i stronami internetowymi, a także planowanie kampanii w mediach i dbanie o pozytywny wizerunek spółki.
Od lutego 2010 do grudnia 2016 specjalista ds. public relations w agencji 4 publicity. Na początku kariery zawodowej związany był z branżą kosmetyczną, odpowiadał za relacje z mediami. Prowadził również działania promocyjne i reklamowe dla magazynu mobilnych technologii – Mobility. Wcześniej współpracował z Europejską Akademią Dyplomacji, gdzie pomagał przy organizowaniu wydarzeń kulturalno-dyplomatycznych z udziałem europejskich polityków.