Jakub Prószyński

0
55

Obecne stanowisko:
Social Media
Manager: w Monday

Z początkiem sierpnia 2018 roku objął nowo utworzone stanowisko Social Media Managera w Monday. Wspiera dział digital w pozyskiwaniu nowych klientów, zwłaszcza z sektora B2C, oraz w dywersyfikacji branż, z których pochodzą klienci agencyjni. Ponadto jest odpowiedzialny za koordynację pracy zespołu i rozwój kompetencji specjalistów ds. mediów społecznościowych oraz content designerów.
Wcześniej, od października 2013 roku do marca 2015 roku, pracował już w Monday (wówczas Monday PR), gdzie był Community Managerem. Ostatnio natomiast przez trzy lata związany był z Truly (wcześniej Przeagencja), gdzie obejmował stanowisko Head of Social Media Team. Doświadczenie zawodowe zdobywał też w firmach Havas Worldwide, Carrot, faceADDICTED oraz Think Kong.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj