Obecne stanowisko:
Konsultant PR i komunikacji marketingowej, dziennikarz i menedżer
Specjalizuje się w public affairs i public relations oraz rzecznictwie prasowym, a także projektach prewencji i zarządzania kryzysowego, brandingu i employer brandingu, w szczególności dla firm high-tech.
Pisze i publikuje artykuły na tematy zarządzania i marketingu, kapitału ludzkiego, innowacji technicznych i sztucznej inteligencji, zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności. Jest członkiem International Federation of Journalists i Stowarzyszenia Dziennikarzy Rzeczypospolitej Polskiej.
Prowadzi treningi indywidualnie i grupowe z wystąpień publicznych i medialnych, sztuki prezentacji, zasad prowadzenia komunikacji i public relations. Jest również prelegentem oraz moderatorem konferencji i wydarzeń.
Ukończył Wydział Mechaniczny Politechniki Wrocławskiej oraz Marketing na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, jak również wiele szkoleń z zakresu biznesu, zarządzania organizacją, psychologii zachowań ludzkich, mikroemocji i mowy ciała, sprzedaży i negocjacji.