Monika Summer-Brason

0
73

Obecne stanowisko:
Specjalistka ds. marketingu, komunikacji i promocji Wysokich Obcasów

Odpowiada za marketing, komunikację i promocję Wysokich Obcasów, Wysokich Obcasów Extra oraz serwisu Wysokieobcasy.pl. Do jej zadań należy współtworzenie i realizacja strategii marketingowej, promocyjnej i komunikacyjnej.
Uprzednio była dyrektorem promocji i PR w Grupie Zwierciadło. Odpowiadała za tworzenie i realizację strategii promocji i PR dla miesięczników Zwierciadło i Sens. Do jej zadań należało również promowanie portalu Zwierciadlo.pl, Młodej Polskiej Filharmonii oraz projektów wydawniczych działu książek.
Ma wieloletnie doświadczenie w branży wydawniczej. W latach 2008-2012 pracowała w wydawnictwie Gruner+Jahr Polska, gdzie pełniła funkcję dyrektor wydawniczej i promocji magazynów kobiecych. Wcześniej była odpowiedzialna za komunikację marketingową dziennika Polska The Times. Pracowała również w wydawnictwie Ringier Axel Springer Polska dla tytułów Newsweek Polska i Forbes. Skończyła dziennikarstwo i socjologię.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj