Joanna Janowicz

0
44

Od sierpnia 2014 włąścicielka i założycielka firmy Joanna Janowicz kreowanie marki_. Wcześniej była związana z organizacją turnieju UEFA EURO 2012 w Poznaniu, odpowiadała za strategię komunikacyjną i PR dla poznańskiego stadionu, pełniła funkcję rzecznika prasowego spółki EURO Poznań 2012, a w trakcie turnieju rzecznika prasowego i szefa promocji Oficjalnej Strefy Kibica UEFA EURO 2012.
Jako zastępca Dyrektora ds. PR i Promocji odpowiadała za wsparcie w zakresie opracowania koncepcji i wdrożenia Strategii Komunikacyjnej i PR w spółce PL 2012+ dla Stadionu Narodowego w Warszawie.
Autorka niestandardowych działań promocyjnych i wizerunkowych. Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze zarządzania i realizacji projektów wizerunkowych i sprzedażowych.
W 2014 roku uhonorowana nagrodą specjalną PRoton „Teraz Polska” za zmianę wizerunku Stadionu Narodowego w Warszawie. W 2012 roku wyróżniona nominacją do tytułu „Człowiek Roku BRIEF 2012” w kategorii „Ludzie PR” za profesjonalną komunikację związaną z oficjalną Strefą Kibica w Poznaniu. Projekty PR realizowane dla EURO Poznań 2012 otrzymały statuetkę Złotych Spinaczy i 3 wyróżnienia ZFPR.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj