Obecne stanowisko:
Standard Chartered Global Business Services Sp. z o.o.
Magdalena Ujda-Tarczyńska odpowiada za całokształt komunikacji korporacyjnej Standard Chartered Global Business Services Sp. z o.o., zlokalizowanego w Warszawie globalnego centrum usług biznesowych banku Standard Chartered. Do końca lipca 2018 roku była Menedżerem ds. Komunikacji w HSBC Bank Polska S.A., nadzorując również działania komunikacyjne HSBC Bank plc – oddział w Czechach oraz prowadząc biuro prasowe HSBC Service Delivery Sp. z o.o., globalnego centrum usług HSBC z siedzibą w Krakowie. Z Grupą HSBC związana była od 2008 roku, począwszy od stażu w Departamencie Sprzedaży Funduszy Inwestycyjnych, przez
Zespół: ds. Komunikacji Korporacyjnej i Departament Marketingu. Zanim dołączyła do grona pracowników Grupy HSBC, odbyła staż dziennikarski w redakcji Dziennika Polska Europa Świat i staż marketingowy w Sephora Polska. Jest absolwentką studiów magisterskich na kierunkach “Finanse i Bankowość” oraz “Zarządzanie i Marketing” w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Posiada dyplom London School of Public Relations. Entuzjastka dobrej kuchi, blogerka kulinarna, absolwentka studiów podyplomowych na kierunku “Food Studies” na Uniwersytecie SWPS w Warszawie.