Iwona Czech

0
51

Obecne stanowisko:
Kieruje działem komunikacji i zarządzania marką w Avivie

Od lipca 2018 roku kieruje działem komunikacji i zarządzania marką w grupie Aviva. Odpowiada za kampanie wizerunkowe marki Aviva, kampanie taktyczne wspierające wszystkie linie biznesowe Avivy, komunikację poprzez strony www i media społecznościowe. programy społeczne i działania PR.
Związana jest z grupą Aviva od 2015 roku, odkąd pełniła rolę Senior Brand
Manager:a i odpowiadała m.in. za: prowadzenie kampanii reklamowych promujących ubezpieczenia na życie (w tym z Małgorzatą Kożuchowską), koncept i wdrożenie kampanii „Wiem, czym oddycham”, wprowadzenie nowego serwisu do inwestowania online Aviva24.pl oraz kampanie taktyczne pod wszystkie linie biznesowe. Wcześniej przez dziewięć lat pracowała w agencji PZL jako Account Director i odpowiadała za komunikację takich marek jak: Ikea, PZU, Tesco, Plus oraz prowadziła projekt rebrandingu marki Commercial Union.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj