Obecne stanowisko:
dyrektor marketingu w randze członka zarządu w Torf Corporation
W czerwcu 2018 roku Anna Gajewicz objęła stanowisko dyrektora marketingu w randze członka zarządu w Torf Corporation. Odpowiada za stworzenie i realizację strategii marketingowej firmy, rozwój i wdrożenia nowych marek i produktów, komunikację marketingową, w tym działania PR-owe, socialmediowe, digitalowe oraz e-commerce. Kieruje pracą zespołów w pionie marketingu i PR-u i zarządza markami znajdującymi się w portfolio przedsiębiorstwa, takimi jak Tołpa czy brandami private label. Ściśle współpracuje z nowo wybraną agencją PR BCMFD Media Communications i odpowiada przede wszystkim za PR korporacyjny firmy oraz spójność przekazu dla wybranych kluczowych produktów z portfolio marki tołpa.
Gajewicz ma ponaddwudziestoletnie doświadczenie zawodowe, które zdobywała, pracując dla międzynarodowych korporacji takich jak Danone, Frito-Lay, Henkel, Diageo, Office Depot czy Reckitt Benckiser. Zajmowała się marketingiem, komunikacją, zarządzaniem i rozwojem biznesu, a także tworzeniem i wprowadzaniem na rynek nowych marek oraz produktów. Jest członkiem i trenerem The John Maxwell Team, międzynarodowej organizacji, która zajmuje się rozwojem kompetencji przywódczych. Jest również akredytowanym coachem ACC ICF.