Karolina Pietz-Drapińska

0
97

Od lipca 2019 roku dyrektor marketingu i PR grupy Komputronik. Odpowiada za prowadzenie działań marketingowych, w tym komunikacji kierowanej do klientów detalicznych, hurtowych i biznesowych oraz za aktywności marketingowe marek własnych. Pietz-Drapińska zasiada również w Radzie Omnichannel, której celem jest sprawne podejmowanie decyzji wpływających na kształt sprzedaży oraz na działania marketingowe Grupy.
Karolina Pietz-Drapińska poprzednio zajmowała stanowisko dyrektora marketingu spółki Komputronik. Równocześnie pełni również funkcję wiceprezes Fundacji Komputronik. Poprzednie doświadczenie zdobywała m.in. w holdingu farmaceutycznym NEUCA, gdzie zajmowała się kształtowaniem polityki komunikacyjnej. Jest absolwentką kierunku design management na Uniwersytecie SWPS oraz programu MBA we Franklin University.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj