Hilary J.M. Topper na portalu bulldogreporter.com pisze, o czym warto pamiętać w trakcie promowania siebie i swoich klientów w Internecie. Za najważniejsze uznaje przeszukiwanie sieci, czytanie blogów tematycznych oraz tych, które mogą czytać potencjalni klienci. Autorka zaleca stworzenie własnej bazy blogów, którą PR-owiec będzie w stanie samodzielnie i sprawnie monitorować.
Tooper zaleca także, aby tworzyć własne blogi, zwłaszcza na stronach internetowych klientów firmy. Proponuje optymalizację treści w wyszukiwarkach internetowych tak, aby treści, na których zależy PR-owcom były jak najszerzej dostępne dla poszukujących.
Specjalistka podkreśla, jak ważne jest linkowanie odpowiednich adresów, zarówno tych należących do klientów, jak i zadbanie o to, by adres do witryny agencji był powszechnie dostępny i kierował na odpowiednią stronę.
Na koniec dodaje, że PR-owiec powinien posiadać swój profil na Facebooku i aranżować szybkie internetowe spotkania zarówno wewnątrz firmy, jak i między klientami. (mk)