W lipcu 2024 roku Związek Firm Public Relations zyskał nową agencję członkowską – Garden of Words.
Firma ta jest częścią Garden of Words Group i zajmuje się m.in. realizacją projektów społecznych i klasycznego brand PR, komunikacją korporacyjną oraz public affairs. Do usług agencji należą także pozycjonowanie ekspertów, nawet z najtrudniejszych branż – w mediach, social mediach czy na wydarzeniach, a także tworzenie i implementowanie strategii employerbradingowych czy obsługa kryzysowa.
„W Garden of Words Group stawiamy na rozwój, ciągłe doskonalenie i poszukiwanie nowych rozwiązań – zwłaszcza w okresie pełnym wyzwań, z którymi obecnie mierzy się branża PR. Dołączenie do ZFPR to dla nas szansa na dzielenie się doświadczeniem, korzystanie z wiedzy innych oraz współtworzenie branżowych standardów. PR zmienia się najszybciej w swojej historii, chcemy wspólnie ze Związkiem wytyczać ramy dla całej branży, bazując na naszej wiedzy i kompetencjach, które zbieraliśmy w czasie swojej siedemnastoletniej historii” – podkreśla Iwona Michalczyk, CEO Garden of Words Group.
Wśród klientów nowej agencji członkowskiej ZFPR-u są m.in. IKEA, BNP Paribas, Avon, Cosentino czy Da Grasso
ZFPR zrzesza obecnie 36 agencji. (mb)