Bulldogreporter.pl – za blogiem The Flack – publikuje tekst o wizerunkowych kłopotach serwisu społecznościowego Facebook.
Ostatnio – jak czytamy – zarząd Facebooka na czele z Markiem Zuckerbergem zdecydował się zmienić warunki korzystania z serwisu. Zgodnie z nowymi zasadami, sponsorom portalu udostępnione zostały dane teleadresowe użytkowników, a ci ostatni, przesyłając zdjęcia i inne materiały na Facebooka, formalnie stracili do nich prawo na rzecz portalu, donosi autor.
Wśród internatów zawrzało i nie pomogły wyjaśnienia Zuckerberga oraz przywrócenie dotychczasowych zasad – reputacja portalu została nadszarpnięta. Dlatego, zdaniem autora, warto było zainwestować, choć trochę i zasięgnąć rady speców od wizerunku przed podjęciem tej kontrowersyjnej decyzji.
W końcu wydanie 400 dolarów za godzinę pracy najlepszego PR-owca wyszłoby taniej, niż walka o poprawę wizerunku, czytamy. (ał)