Barbie idzie z duchem czasu i powoli porzuca wygląd długowłosej blondynki o nieskazitelnej aparycji – pisze independent.co.uk. Od kilku lat firma Mattel wypuszcza coraz to nowsze wersje swojego flagowego produktu, począwszy od lalek o różnorodnym pochodzeniu etnicznym i bardziej kobiecych kształtach, skończywszy na Barbie, która ubrana jest w hidżab.
Czytaj więcej: Barbie nosi hidżab
Barbie coraz mniej idealna, ale wciąż „bez cellulitu i z pełnym make-up’em”
Jak podaje źródło, firma Mattel opublikowała na swoim Instagramie zdjęcie, na którym popularna zabawka ma na sobie koszulkę z napisem „Love wins” w kolorach tęczy. Hasło to jest ściśle powiązane ze społecznością LGBT.
Czytaj też: Konsument z tęczową flagą. Wywiad z Grzegorzem Miecznikowskim
[[{“fid”:”34938″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:””,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:””},”type”:”media”,”attributes”:{“class”:”media-element file-default”}}]]
Jak czytamy dalej, koszulka, którą ma na sobie Barbie, jest miniaturową wersją tej, którą promuje popularna blogerka Aimee Song. T-shirty dostępne są na stronie influencerki, a część dochodu z ich sprzedaży zasila konto The Trevor Project – organizacji, która wspiera społeczność homoseksualistów.
Źródło podaje, że Aimee Song nawiązała współpracę z firmą Mattel w ramach The Trevor Project. Na swoim koncie na Instagramie opublikowała zdjęcia, na których dwie Barbie – sobowtór blogerki oraz klasyczna wersja lalki – ubrane są w koszulki „Love wins”.
[[{“fid”:”34939″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:””,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:””},”type”:”media”,”attributes”:{“class”:”media-element file-default”}}]]
Jak czytamy dalej, blogerka od wielu lat wspiera społeczność LGBT i chętnie „zaprosiła” do współpracy lalkę Barbie, która jest już elementem popkultury. (jg)