Jak informuje portal adweek.com, Volkswagen stworzył serię case’ów na telefony, które są zrobione z części rozbitych samochodów. Produkty te są elementem kampanii społecznej w Szwecji, w którą oprócz niemieckiej marki samochodów zaangażowała się też szwedzka agencja kreatywna Nord DDB – czytamy.
Akcja ma na celu zwrócenie uwagi społeczeństwa na wypadki samochodowe spowodowane korzystaniem z telefonu podczas prowadzenia auta – podaje adweek.com. W ramach kampanii stworzono już 153 obudowy na telefon – tyle samo, ile od lutego 2018 roku zdarzyło się wypadków samochodowych w Szwecji, mimo iż używanie telefonu podczas jazdy autem zostało zakazane przez tamtejszy rząd – czytamy.
„Wierzymy, że obudowa telefonu, stworzona z części uszkodzonych samochodów, sprawi, że osoba zastanowi się dwa razy zanim odbierze telefon podczas jazdy” – mówi Johan Karl, Brand Manager w szwedzkim oddziale Volkswagena.
Jak pisze portal, cena takiej obudowy to około 70 dolarów. Cały zysk ze sprzedaży zostanie przeznaczony na pokrycie kosztów rehabilitacji dla osób poszkodowanych w wypadkach samochodowych. (jg)
Zdjęcie główne: crashedcases.com