Facebook otworzy pop-upowe kawiarnie na terenie całej Wielkiej Brytanii – informuje engadget.com. Jak czytamy, dzięki temu portal społecznościowy chce przekonać użytkowników, że dba o ich prywatność.
W Wielkiej Brytanii pojawi się pięć pop-upowych kawiarni Facebooka, w których odwiedzający będą otrzymywać darmowe napoje za wzięcie udziału w „privacy check-ups” – podaje źródło. Podczas „privacy check-ups” będzie można dowiedzieć się, jak dostosować ustawienia prywatności do swoich potrzeb. Czytamy, że pojawią się tematy takie jak widoczność danych osobowych czy udostępnianie konta aplikacjom zewnętrznym.
Źródło zwraca uwagę, że jest to próba wyjścia z kryzysu po aferze z Cambridge Analytica, kiedy dane osobowe użytkowników zostały bezprawnie wykorzystane do celów politycznych.
Pierwsza pop-upowa kawiarnia Facebooka pojawi się 28 i 29 sierpnia 2019 roku w barze kawowym The Attendant, znajdującym się przy Great Eastern Street w Londynie – podaje engadget.com. (ak)