sobota, 11 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościZa co zwolniono pracownika Starbucksa?

Za co zwolniono pracownika Starbucksa?

„Spożywanie przeterminowanej żywności jest naruszeniem polityki naszej firmy. Nie chcemy, aby nasi pracownicy jedli potencjalnie niebezpieczne produkty, to może odbić się na ich zdrowiu” – tak zamieszanie wokół zwolnienia jednego z pracowników starał się opanować rzecznik prasowy Starbucksa Zack Hudson –  poinformował The Stranger.

Jak wynika z opublikowanego we wtorek artykułu, 21-letni Coulson Loptmann przyznał, iż podczas trwającej 7 godzin zmiany zrobił się tak głodny, że musiał zjeść cokolwiek, aby nie zasłabnąć. Wyciągnięta przez niego z kosza na śmieci kanapka była jedną z kilku wyrzuconych z powodu kończącego się terminu przydatności do spożycia. O całym zajściu dowiedział się manager kawiarni, który z kolei powiadomił dział human resources. Loptmann został oskarżony o kradzież kanapki a następnie zwolniony za działania niezgodne z polityką firmy – donosi portal. A sieć Starbucks musiała zmierzyć się z potencjalnym kryzysem, dlatego też rzecznik prasowy firmy, Zack Hudson, postanowił ujawnić szczegóły sprawy.

Jak się okazało, zwolniony pracownik miał w zeszłym roku licznie udokumentowane problemy z wydajnością w pracy, m.in. nieusprawiedliwione w żaden sposób nieobecności na swoich zmianach. Zwolnienie wynikało więc z „lekceważącego stosunku pracownika do powierzonych obowiązków”, a sprawa zjedzenia przeterminowanej kanapki była kroplą przelewającą czarę goryczy – czytamy w serwisie.

W rozmowie z portalem Coulson Loptmann odparł zarzuty rzecznika twierdząc, że nie miał wcześniej żadnych poważnych problemów, które mogłyby usprawiedliwić zwolnienie. Sprawa „afery kanapkowej” – jak nazwał tę sytuację The Stranger – pozostaje więc otwarta. (jl)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj