piątek, 10 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościJaki jest polski rynek PR?

Jaki jest polski rynek PR?

“Prawdopodobny rynek” – tak określa branżę PR w Polsce Rafał Szymczak, prezes ZFPR i agencji Profile w najnowszym numerze Businessman Magazine. W jego opinii polski rynek public relations jest nieprzejrzysty, bo m.in. liczba podmiotów świadczących usługi PR jest szacunkowa, podobnie jak dane o przychodach i zyskach agencji. Rozwój rynku PR następuje jednak coraz szybciej, także dzięki integracji z UE, a z nim wiąże się rosnąca świadomość wagi PR wśród polskich firm. Jeśli środowisko PR-owców zadba o upowszechnianie standardów profesjonalnych i etycznych, to – według autora artykułu – “popyt na profesjonalne usługi PR powinien rosnąć trwale i dość szybko”.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj