czwartek, 28 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościWizerunek poczty w naprawie

Wizerunek poczty w naprawie

Dyrektor częstochowskiej poczty zwołał konferencję prasową po tym, jak Gazeta Wyborcza ujawniła, że szefowie poczty wywierają nacisk na pracowników, aby ci za wszelką cenę zwiększali sprzedaż wszystkiego, czym poczta handluje, m. in. podręczników i zniczy. Konferencja miała poprawić nadszarpnięty wizerunek poczty. Dyrektor przedstawił w czasie jej trwania „najlepszych” pracowników, m.in. urzędniczkę Mariolę Kotalę, która sprzedała podręczniki szkolne za prawie 10400 zł. Szef częstochowskiej poczty nie zgadza się z zarzutami części pracowników i ma do nich żal, że w sytuacji wywierania presji przez bezpośrednich przełożonych nie zwrócili się do niego, a do prasy.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj