wtorek, 26 listopada, 2024
Strona głównaAktualności„Subotnik” – PR-em galerii

„Subotnik” – PR-em galerii

 „Po raz kolejny okazało się, że promując sztukę w niebanalny sposób, można przyciągnąć widzów i urozmaicić życie kulturalne” – pisze Rzeczpospolita. A mowa tu o zakończonej sukcesem akcji „Subotnik”, którą zorganizowały trzy największe stołeczne galerie. Zachęta, CSW i Królikarnia „zaprosiły warszawiaków na sobotę do zwiedzania wystaw, którym towarzyszyły spotkania z artystami oraz projekcje filmowców”. Każda z galerii przygotowała w ramach „Subotnika” niespodzianki dla swoich gości. Na przykład pierwszych 10 osób zwiedzających CSW otrzymało albumy z wystawy „Za czerwonym horyzontem”, a dla gości Królikarni przygotowane były plakaty i foldery z wystawy „Siergiej Eisenstein. Gorący jak lód”. Rzeczpospolita cytuje wypowiedź Klaudii Madejskiej, rzeczniczki Zachęty, której zdaniem, dzięki takim akcjom galerie zyskują „nową publiczność”. Sukcesem jest to, że „Subotnik” „przyciągnął także tych, którzy szerokim łukiem omijają galerie”.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj