niedziela, 24 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościII Kongres Nowe trendy w Public Relations

II Kongres Nowe trendy w Public Relations

W dniach 28 i 29 września ECU Marketing zorganizuje II Kongres Nowe trendy w Public Relations. Jego uczestnicy będą mogli poznać najnowsze trendy i przewidywane kierunki rozwoju public relations w Polsce, a także zapoznać się z zagadnieniami prawnymi, komunikacyjnymi i technologicznymi, które powinna uwzględniać strategia PR.

Do uczestnictwa w Kongresie zapraszani są dyrektorzy ds. komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, dyrektorzy PR, rzecznicy prasowi, Brand i Marketing Managerowie, pracownicy działów i agencji PR oraz wszyscy, którzy dostrzegają wzrost znaczenia PR w zarządzaniu firmą. W drugim dniu Kongresu Przemysław Pohrybieniuk przedstawi case study firmy Danone jako przykład odpowiedzialnego zarządzania – czyli roli CSR w strategii firmy. Zbigniew Okoń powie o prawach, obowiązkach i możliwościach rzecznika prasowego, a Anna Kozłowska – o elementach czarnego PR-u w działaniach konkurencyjnych.

Podczas drugiego dnia poruszone zostaną także takie tematy jak komunikacja zewnętrzna w rebrandingu, marketing doświadczeniowy, lojalność w sieci i spójny PR, budowanie i wzmacnianie wizerunku marki, możliwości kształtowania przekonań.

Szczegółowych informacji udziela: Katarzyna Klimkiewicz, Project Manager, tel. (012) 292 08 28. Więcej informacji na stronie internetowej. Patronat nad wydarzeniem objął wortal PRoto.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj