6. listopada rozpoczyna się druga edycja Akademii Zarządzania Społecznym Zaangażowaniem Firm. Jest to edukacyjny program związany z budowaniem strategii społecznego zaangażowania firmy i efektywnego wykorzystania różnorodnych narzędzi w tym obszarze. Jego pomysłodawcami i organizatorami są Instytut Partnerstwa Biznesu i Organizacji Pozarządowych BI-NGO oraz firma CSR Consulting.
Kurs jest połączeniem prezentacji, dyskusji z praktykami i zajęć warsztatowych. W ramach programu odbędzie się cykl trzech warsztatów, obejmujących tematy:
– strategiczne podejście do zaangażowania społecznego firm;
– kluczowe zagadnienia społeczne w perspektywie różnych sektorów;
– etapy budowy strategii i niezbędne narzędzia w firmie;
– struktura zarządzania programami społecznymi w firmie;
– wykorzystanie różnorodnych narzędzi zaangażowania firmy („Siedem P”);
– wskaźniki zaangażowania społecznego – polskie i europejskie przykłady.
Pierwszy warsztat odbędzie się 12-13 listopada w Warszawie. Dodatkowe informacje: www.bi-ngo.pl lub pod adresem akademia@bi-ngo.pl. Osoby zainteresowane proszone są o kontakt telefoniczny: 0 609 562 651. (psp)