Do Konkursu Złote Formaty zostało zgłoszonych 173 projektów z 75 miast i regionów z całej Polski. 25 z nich zgłoszono w kategorii outdoorowa kampania reklamowa, 64 – event, 19 – kampania on-line, 53 – wydawnictwo promocyjne, 12 – w kategorii Grand Prix za całokształt działań promocyjnych. Projekty napłynęły z każdego regionu Polski, przy czym aż 36 projektów zgłoszonych zostało z województwa śląskiego – to nowy rekord.
Konkurs jest częścią Festiwalu Promocji Miast i Regionów organizowanego przez Grupę Ströer. Na zwycięzców czeka tytuł Złotego Formatu – najlepszego w swojej kategorii oraz nagrody, wśród nich ogólnopolskie kampanie outdoorowe i kampanie reklamowe na nośnikach Infoscreen w Warszawskim Metrze ufundowane przez Grupę Ströer. W IV edycji Konkursu przyznane będą również nagrody specjalne przez Patronów i Partnerów Festiwalu – Polską Organizację Turystyczną, Związek Miast Polskich, magazyny Elle i Brief for Poland oraz portal internetowy PRoto.pl.
Już 6 kwietnia poznamy 25 najlepszych projektów nominowanych w 5 kategoriach do ścisłego finału. 22 kwietnia podczas uroczystej Gali wręczenia nagród w Hotelu Sheraton w Warszawie poznamy laureatów starań o tytuł Złotego Formatu. (kk)