Pod takim hasłem odbyła się listopadowa odsłona konferencji Sukces Pisany Szminką. Uczestniczki dowiedziały się, jak budować lojalność klientów, a przez to zwiększać sprzedaż. Gośćmi specjalnymi byli: Katarzyna Niezgoda – prezes DeniCler, dr Leszek Mellibruda – psycholog biznesu oraz Łukasz Lewandowski – współwłaściciel agencji IQ Marketing.
Konferencja odbyła się 15 listopada w Hotelu Sheraton , w restauracji The Olive. W części merytorycznej dr Leszek Mellibruda podkreślał, że w budowaniu lojalności ważna jest nie tylko dbałość o jakość oferty czy też produktu, ale i o aspekt emocjonalny relacji. Opowiadał o tym, jak silnie zakorzeniona w naszych umysłach jest reguła wzajemności wywołująca podświadomą chęć rewanżu za przysługę, prezent, czy uprzejmość. Następnie Katarzyna Jasińska – ekspert ds. budowania lojalności Sodexo Motivation Solutions, zaprezentowała, przy pomocy jakich narzędzi i metod B2C przyciągnąć i utrzymać klientów. Ostatnia część prezentacji poświęcona była roli giftingu w biznesie. Prelegentka odwoływała się do panujących na świecie trendów i rosnącego zainteresowania prezentami typu voucher w pudelku. Na koniec wspomniała także o nowych narzędziach on-line do zarządzania programami lojalnościowymi.
O tym jak budować lojalność klientów reprezentując mikro, średnie i duże przedsiębiorstwa – debatowali goście specjalni Katarzyna Niezgoda, dr Leszek Mellibruda i Łukasz Lewandowski, dyskusję prowadziła Olga Kozierowska.
Kolejna konferencja już 13 grudnia. PRoto.pl było patronem medialnym wydarzenia.