sobota, 23 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościSiłą napędową Facebooka w Polsce będą usługi mobile i sektor MŚP

Siłą napędową Facebooka w Polsce będą usługi mobile i sektor MŚP

O najbliższych planach dotyczących rozwoju serwisu w Polsce rozmawiali Robert Bednarski, szef Facebooka na Europę Środkowo-Wschodnią, Ciaran Quilty, regionalny dyrektor w regionie Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu i Martin Ott (na zdjęciu poniżej po prawej stronie). Przyczynkiem do spotkania było otwarcie nowego biura w Warszawie.

 

Podczas panelu dyskusyjnego Robert Bednarski zwrócił uwagę na rosnącą popularność usług mobilnych i faktu, że reklama mobilna stanowi już ok. 80 proc. przychodu Facebooka. Ważnym punktem spotkania było także skierowanie usług serwisu do małych i średnich przedsiębiorstw. Dyrektor Facebooka na Europę Środkowo-Wschodnią podkreślił bowiem, że stworzenie tego biura „oznacza nowe możliwości dla wszystkich przedsiębiorstw wykorzystujących Facebooka do celów marketingowych – zarówno największych, jak i z sektora małych i średnich firm”.

 

Quilty: „Klienci coraz częściej korzystają z telefonów. A skoro tak, to tam również powinni znaleźć małe firmy i międzynarodowe koncerny. Co więcej użytkownicy szukają informacji o lokalnych markach”.

Biuro Facebooka w Warszawie.  źródło: www.facebook.com/martinott

Na pytanie, jak zachęcić właścicieli małych i średnich firm, którzy dotychczas prowadzili działalność bez obecności na Facebooku, Quilty odpowiedział: „Usiądź i spróbuj. To naprawdę proste, a jeśli będziesz słuchał swoich klientów i dasz im coś, co będzie angażujące, szybko zobaczysz efekty. Naszą naczelną zasadą jest zwrot z inwestycji – każda wydana na Facebooku złotówka przynosi efekty.  Jeśli chodzi o zakup reklam – możesz zacząć od paru złotych , a dzięki temu możesz dotrzeć do ogromnej rzeszy ludzi, którzy mieszkają w twojej okolicy”. (mw)

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj