Puls Biznesu opublikował artykuł dotyczący planów stworzenia Polskiej Agencji Promocji Gospodarczej. Powstałaby ona z przekształcenia Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych. Projekt jest obecnie konsultowany w Ministerstwie Gospodarki.
PAPG miałaby się zająć promocją gospodarki, wspieraniem rozwoju eksportu, napływu inwestycji zagranicznych i polskich inwestycji za granicą oraz gromadzeniem informacji o krajowych dostawcach i kooperantach na potrzeby projektów inwestycyjnych. Eksperci podkreślają, że to dobry pomysł, mają jednak wątpliwości związane z finansowaniem tej jednostki. Część jej środków miałaby pochodzić z funduszy unijnych. Małgorzata Starczewska–Krzysztoszek, szef działu ekspertów PKPP Lewiatan, ma wątpliwości co do koordynacji wydziałów ekonomiczno-handlowych polskich ambasad z nową instytucją: „Instytucjonalnie uda się to zrobić. Nie jestem jednak pewna, czy to zadziała”.