poniedziałek, 25 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościCzarodziejskie rezultaty PR

Czarodziejskie rezultaty PR

Zbigniew Rytel na łamach Gazety Bankowej publikuje artykuł dotyczący public relations w polityce. Przywołuje przykłady telewizyjnych debat prezydenckich, które miały wpływ na wyniki wyborów. W nawiązaniu do nich zauważa, że „public relations stało się jednym z najważniejszych elementów zarządzania w życiu publicznym i gospodarczym”.
Do tej pory wielu osobom PR służył „urabianiu” opinii publicznej i obronie przed wścibstwem dziennikarzy. Jednak, jak zauważa autor artykułu, podejście do PR zmieniło się w ostatnich kilkunastu latach. Obecnie główną funkcją działań PR jest kształtowanie wizerunku i zarządzanie reputacją. Specjaliści z branży wiedzą, w jaki sposób ludzie odbierają informacje, a „nowoczesny PR skupia się na komponowaniu całości przekazu w harmonijny sposób z różnych elementów: wyglądu, sposobu zachowania, czasu i miejsca przekazania informacji, połączenia słowa z obrazem”. W zakończeniu autor artykułu przypomina, że PR to, co prawda nie czarodziejska różdżka, ale umiejętne wykorzystanie jego narzędzi może „czynić czary”.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj