W najbliższy czwartek 4 sierpnia, o godz.16 mija pierwszy termin nadsyłania zgłoszeń do konkursu Złote Spinacze. Drugi, ostateczny termin to 11 sierpnia (do godz. 16).
Projekty można zgłosić w 31 kategoriach konkursowych: 18 głównych, 2 specjalnych i 11 sektorowych. W tym roku wprowadzono następujące nowości:
– nowe kategorie główne: Employer Branding, Content Marketing, Custom Publishing
– nowy sektor: Professional Services
– w kategoriach głównych i sektorowych zostanie przyznany Brązowy, Srebrny i Złoty Spinacz.
Konkurs ma charakter otwarty i jest kierowany do polskich oraz międzynarodowych przedsiębiorstw, instytucji publicznych, organizacji non-profit oraz podmiotów realizujących kampanie PR w Polsce. Jego celem jest zwiększanie profesjonalizmu i promocja najlepszych praktyk w PR i komunikacji. Do grona jury, jak co roku, zaproszeni zostali eksperci public relations, przedstawiciele świata nauki, mediów oraz organizacji biznesowych i pozarządowych. W tym roku projekty konkursowe oceniać będzie 54 jurorów. Audytorem konkursu jest firma doradcza KPMG. Gala Złotych Spinaczy odbędzie się dnia 2 grudnia 2016 r. w hotelu Westin w Warszawie.
Formularz zgłoszeniowy wraz z regulaminem dostępne są na www.zlotespinacze.pl
Kalendarium konkursu:
4 sierpnia do godz. 16 – pierwszy termin nadsyłania zgłoszeń
11 sierpnia do godz. 16 – drugi, ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń
3 października – ogłoszenie wyników I etapu konkursu i listy nominowanych projektów
3-20 października do godz. 16 – termin przesyłania przez finalistów dodatkowej dokumentacji do II etapu konkursu
2 grudnia – uroczyste ogłoszenie wyników i gala finałowa