Na łamach Gazety Wyborczej znajdujemy informację o najnowszym trendzie wśród firm odzieżowych, które coraz większą wagę przywiązują do własnego wizerunku. Trend zapoczątkować miała Wólczanka. Prezes firmy, Rafał Bauer, mówi o potrzebie odświeżenia marki i zwiększenia jej rozpoznawalności.
Teraz zmiany zapowiadają inne firmy. Próchnik na odmłodzenie wizerunku zamierza wydać w tym roku 1,5 mln zł. Dwa razy tyle na kampanię wyda Vistula. „Krakowska spółka walczy o to, żeby jej produkty były kojarzone modowo – z najnowszymi trendami, a nie z nieśmiertelną klasyką”.
Także Bytom zapowiada zmiany i come back na rynek, Olimpia zatrudniła natomiast absolwentki ASP, które mają obniżyć średnią wiekową klientek firmy. Na razie na odmłodzenie wizerunku Olimpii firma odłożyła 1 mln zł. Czy wyda na działania wizerunkowe więcej zależy od tego, jak sprzeda się kolekcja wiosenna.