sobota, 21 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościKonferencja Influencer Marketing & Digital Programmatic Trends 2018 już 26 i 27...

Konferencja Influencer Marketing & Digital Programmatic Trends 2018 już 26 i 27 czerwca w Warszawie

26 i 27 czerwca 2018 w kompleksie The Tides w Warszawie odbędzie się konferencja, organizowana przez Mediarun. Pierwszy dzień będzie poświęcony tematyce Influencer Marketingu, a drugiego dnia zaprezentowane zostaną najnowsze trendy z obszaru Digital & Programmatic Marketingu.

26 czerwca konferencja będzie składała się z trzech bloków tematycznych: Influcencer Marketing, Komunikacja z Pokoleniem „Z” oraz Marketing Transformation. Drugiego dnia zaś wydarzenie będzie podzielone na: Programmatic Marketing, Performance Marketing oraz Fututre of Digital Marketing.

Podczas konferencji wystąpią m.in.: Agata Pilacińska, Performance Manager w firmie Google, która opowie o kierunkach i trendach w Programmatic Marketingu, Aleksandra Słowińska, Media & PR Manager w Clarins Group, która przybliży temat współpracy marek premium z influencerami, czy Mariusz Rycia, dyrektor marki OSHEE, z prelekcją zatytułowaną „Brand Mate – Jak zakumplować się z marką?”.

Oprócz licznych wystąpień ekspertów uczestnicy poznają też case studies, narzędzia oraz prognozy dotyczące trendów w sektorze influencer marketingu.

Na wydarzenie można zapisać się pod tym adresem.

Więcej informacji na temat konferencji znajduje się na stronie.

PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (jg)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj