Trwają zgłoszenia do piątej edycji EB Kreatora – konkursu employerbrandingowego, którego organizatorem jest serwis GoldenLine. Projekty można przesyłać do 25 lutego 2019 roku.
Celem konkursu EB Kreator jest promowanie osiągnięć i dobrych praktyk w dziedzinie employer brandingu oraz inspirowanie innych firm do podejmowania działań wizerunkowych dotyczących marki pracodawcy.
Firmy mogą zgłaszać projekty z zakresu employer brandingu i marketingu rekrutacyjnego zrealizowane w 2018 roku. „Udział w konkursie EB Kreator to wspaniała okazja, aby pochwalić się projektami employerbrandingowymi, przedstawić firmę w gronie atrakcyjnych pracodawców i stać się motywacją dla innych organizacji” – zachęca Adam Wąsik, szef Pracowni EB GoldenLine, juror konkursu.
Projekty można zgłaszać w siedmiu kategoriach:
– Zakładka kariera
– Ogłoszenie rekrutacyjne
– Kampania w social media
– Akcja rekrutacyjna
– Kampania employer branding
– Wewnętrzna kampania employer branding
– Wideo wizerunkowo-rekrutacyjne
Aby wziąć udział w konkursie, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie oraz załączyć prezentację zawierającą opis projektu. Udział w konkursie jest bezpłatny.
Zgłoszenia oceniać będą Adam Wąsik (Pracownia EB GoldenLine), Szymon Motławski (Pracownia EB GoldenLine), Marta Pawlak-Dobrzańska (Great Digital), Zyta Machnicka (Lightness), Urszula Zając-Pałdyna (HRnaobcasach.pl), Iwona Grochowska (Nais) oraz Katarzyna Młynarczyk (Socjomania).
Ogłoszenie wyników konkursu oraz rozdanie statuetek odbędzie się 28 marca 2019 roku w warszawskim Teatrze Capitol.
Więcej informacji na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu. (mb)