Do 7 stycznia 2020 roku przedłużono nabór do 16. edycji Ligi Odpowiedzialnego Biznesu – bezpłatnego programu edukacyjnego Forum Odpowiedzialnego Biznesu, który buduje nowe kadry menedżerów i przedsiębiorców, animatorów społecznych, liderów zmian i odpowiedzialnych ludzi.
Program jest skierowany jest do studentów zainteresowanych tematem społecznej odpowiedzialności biznesu. Udział w nim umożliwia zdobycie wiedzy z zakresu zrównoważonego rozwoju, raportowania niefinansowego, komunikacji społecznej, work-life-balance czy ochrony klimatu.
„Uczestnictwo w programie Ambasadorów CSR to dla studentów i studentek okazja, by poznać od wewnątrz branżę CSR oraz budować sieć kontaktów ze światem biznesu, administracji rządowej, organizacji pozarządowych i studenckich kół naukowych. Ambasadorzy CSR zyskują więc nie tylko wiedzę, ale i praktyczne umiejętności przydatne w późniejszej pracy zawodowej” – mówi Marzena Strzelczak, dyrektorka generalna i członkini zarządu FOB.
W ramach programu uczestnicy będą mogli wziąć udział w spotkaniach i warsztatach prowadzonych przez czołowych ekspertów CSR w Polsce. Studenci zajmą się także rozwiązywaniem biznesowych case’ów i będą mieć możliwość działania na rzecz zmian społecznych przez prowadzenie własnych projektów promujących tematykę społecznej odpowiedzialności biznesu.
Zgłoszenia odbywają się przez formularz na stronie.
Każdego roku w ramach Ligi Odpowiedzialnego Biznesu działa grupa Ambasadorów CSR z całej Polski, którzy reprezentują swoje uczelnie i przyczyniają się do popularyzacji koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w swoim środowisku. Sami Ambasadorzy oceniają, że zaangażowanie w projekt przynosi nie tylko korzyści zawodowe, lecz także pomaga w rozwoju umiejętności miękkich oraz budowaniu sieci kontaktów.
Program Ambasadorów CSR oparty jest na ścieżkach edukacyjnych, których opiekunami są firmy – partnerzy strategiczni Forum Odpowiedzialnego Biznesu. W 16. edycji Ligi Odpowiedzialnego Biznesu pojawią się cztery ścieżki: kultura organizacyjna (opiekun spotkania: CCC), komunikacja a CSR (opiekun spotkania: Henkel Polska), zarządzanie a CSR (opiekun spotkania: Bank BNP Paribas Bank Polska) oraz zarządzanie różnorodnością (opiekun spotkania: ERGO Hestia).
PRoto.pl jest patronem medialnym programu. (mb)