Już 14 i 15 września 2020 roku w Poznaniu odbędzie się ósma edycja Golden Marketing Conference. To dwudniowe wydarzenie skierowane do członków zarządu, dyrektorów marketingu, osób decyzyjnych w zakresie strategii rozwoju marki, specjalistów ds. public relations oraz przedsiębiorców. Celem konferencji jest przekazanie jak najwięcej merytorycznej treści, informacji o trendach i przygotowanie rynku marketingowego na nadchodzące zmiany.
Formuła konferencji zakłada długie prelekcje oraz wyjątkowy dobór prelegentów – ekspertów i dyrektorów marketingu największych międzynarodowych marek.
14 i 15 września w Poznaniu prelegenci przedstawią trendy dotyczące social mediów (Facebook, LinkedIn, YouTube), Google Ads, działalności CSR, e-commerce czy omnichannel.
Na scenie wystąpią m.in.: Katarzyna Turowski Paliwoda, Head of Business, CEE Facebook; Angelika Jeżewska, Brand Manager, Lenovo Polska; Tomasz Bąk, dyrektor marketingu, Citi Handlowy; Piotr Bucki; Łukasz Jakóbiak; Tomasz Manikowski oraz Karolina Pietz Drapińska, dyrektor marketingu i PR, Komputronik.
Gościem specjalnym wydarzenia będzie dziennikarz radiowy i telewizyjny, twórca najbardziej rozpoznawalnej marki w Polsce – Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz Pol’and’Rock Festival – Jerzy Owsiak. Wygłosi prelekcję pt. „Budowanie wizerunku marki oraz team building na podstawie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz Festiwalu Pol’and’Rock”.
Dla Czytelników PRoto.pl mamy 20 proc. rabatu na bilety Silver, Gold oraz VIP na to wydarzenie – przy rejestracji wystarczy użyć kodu Partner20. Organizatorzy zachęcają do stacjonarnego udziału. Dla osób, które nie będą mogły pojawić się na konferencji, przewidziano jednak ofertę streamingu.
Szczegółowe informacje oraz bilety dostępne są na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (mb)