piątek, 10 stycznia, 2025

Opolska kampania

O efektach pierwszej kampanii promocyjnej Opola można przeczytać w Nowej Trybunie Opolskiej. Akcja została przeprowadzona w maju, w jej ramach rozmieszczono 300 billboardów, a także 35 plakatów, które znalazły się na autobusach warszawskich, krakowskich i wrocławskich. Hasło kampanii „Opole, miastem bez granic” było też obecne w Internecie.
„Dobry wizerunek miasta buduje się latami, ale już teraz widać, że warto było taką kampanię przeprowadzić” – stwierdził Maciej Wujec, naczelnik wydziału promocji i gospodarki Urzędu Miasta. Autor artykułu, Artur Janowski pisze też o najważniejszych celach, jakie przyświecały organizatorom kampanii: „Urzędowi zależało najbardziej, aby dobry wizerunek Opola dotarł do biznesmenów i kadry zarządzającej”. Wujec przedstawił wyniki badań, według których „22 procent respondentów z tej grupy zawodowej deklarowało, że spotkało się z plakatami kampanii”. Janowski informuje, że na razie miasto nie planuje kontynuowania kampanii. (psp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj