sobota, 16 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościSłaby PR Platformy

Słaby PR Platformy

Na łamach Rzeczpospolitej Kamila Baranowska rozmawia na temat marketingu politycznego z Joanną Gepfert, konsultantem public relations. Specjalistka porównuje spoty reklamowe dwóch rywalizujących partii – PO i PiS: „reklama PO była z góry skazana na niepowodzenie. Nieudolność Platformy pod względem marketingowym i PR-owskim obserwuje już od dłuższego czasu.(…) Brakuje jej pomysłu na dobry PR, na przeprowadzenie akcji reklamowej, która promowałaby tę partię, a nie bazowała wyłącznie na przeciwstawieniu się kampaniom przeciwników”. Gepfert radzi by Platforma przeanalizowała swoją marketingową taktykę. (ml)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj