O planach urzędników rzeszowskich dotyczących promocji miasta można przeczytać w regionalnym wydaniu Gazety Wyborczej. Władze miasta debatują nad tym „co promować w ramach wygranej w konkursie Złote Formaty, wartej 100 tys. zł. kampanii reklamowej”. Zgodnie z zasadami miasto musi opracować projekt, którego realizację zapewnia organizator konkursu, firma Ströer. Umieści ona na swoich billboardach w całej Polsce zaprojektowane przez miasto plakaty promocyjne.
Urzędnicy wybierają pomiędzy: promowaniem Rzeszowa jako prężnego ośrodka akademickiego, miasta przyjaznego inwestorom lub ośrodka przemysłu lotniczego. W artykule przytoczono opinię Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, które twierdzi, że „W ogólnopolskiej kampanii trzeba postawić na turystykę i przedstawienie Rzeszowa jako miasta dobrego do inwestowania”. Zdaniem autorki artykułu, Magdaleny Mach, władze miejskie decyzję, związaną z realizacją wygranej akcji promocyjnej, podejmują bardzo wolno. Choć planowany termin kampanii, to wrzesień, zespół przy prezydencie miasta, odpowiedzialny za opracowanie strategii promocji spotkał się na razie tylko raz. „Było wiele różnych, sprzecznych głosów, nic nie zostało ustalone” – mówi Dariusz Tworzydło, specjalista PR z WSIiZ, prezes rzeszowskiego oddziału PSPR. (psp)