piątek, 15 listopada, 2024

PR nieoceniony

W Dzienniku Zachodnim ukazał się artykuł o znaczeniu budowania wizerunku dla osób, firm, organizacji, miast i regionów. Zdaniem Anny Dewalskiej-Opitek ze Śląskiej Wyższej Szkoły Zarządzania, o ile ludzie zazwyczaj dość nieświadomie kreują swój wizerunek, o tyle w przypadku firm jest to zaplanowana strategia.
„Każde przedsiębiorstwo, które chce osiągnąć sukces na rynku musi mieć wypracowany plan działania tak, by trafić do pożądanej grupy konsumentów” – mówi Dewalska-Opitek. Proces ten jest długotrwały i nie zawsze zakończony sukcesem, gdyż nawet w przypadku opracowanego planu, mogą wystąpić czynniki zakłócające w postaci np. działań konkurencji. Dewalska-Opitek radzi też mieć na uwadze fakt ciągłego zmieniania się rynku i konsumentów. (jcm)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj