piątek, 29 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościMiasta zauważyły swoich mieszkańców

Miasta zauważyły swoich mieszkańców

„Świadome budowanie wizerunku miasta wśród mieszkańców to nowy trend w polskim public relations” – można przeczytać w magazynie Press. W artykule opisane zostały zmiany, jakie zachodzą w podejściu do komunikacji władz miejskich, które jeszcze do niedawna dbały o wizerunek miejscowości na zewnątrz, zaniedbywały jednak kontakty z samymi mieszkańcami.

Jak stwierdza Joanna Delbar „Możliwość zabrania głosu w kwestii na przykład zagospodarowania terenu albo przyszłości zdewastowanej fabryki powoduje, że mieszkańcy nabierają zaufania do samorządowców. Wierzą, że coś współtworzą”. Ale samorządowe działania public relations to nie tylko zatrudnienie rzecznika prasowego, który może odpowiadać na ewentualne pytania dziennikarzy. „Trzeba dawać mediom tematy, chwalić się, musi być tak zwany ruch w interesie” – stwierdza cytowany przez Press Marcin Stopa, rzecznik prasowy Rzeszowa. (psp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj